223. Jimmy Kimmel Live - Benedict Cumberbatch próbuje nowych nazwisk


Jummy Kimmel kilkukrotnie gościł, czy też wykorzystał, Benedicta Cumberbatcha w swoim programie telewizji ABC noszącym nazwę Jimmy Kimmel Live
(np. w grudniu 2013, na blogu TU)

Kiedy Ben został nominowany do Oskara za rolę w "Grze tajemnic" (The Imitation Game) Jimmy w styczniu 2015 poprosił go o sprawdzenie, co by było, gdyby nosił inne imię i nazwisko:

Tydzień temu Benedict Cumberbatch otrzymał nominację dla najlepszego aktora za występ w filmie The Imitation Game. Ja wiem, że to może nie jest złoty medal, ale jednak coś, i to zasłużona nominacja nawet dla Benedicta, bardzo utalentowanego aktora.
Uważam, że jego nazwisko to może być najwspanialsze nazwisko nadane kiedykolwiek człowiekowi. Jego rodzice powinni dostać Oskara za nazwanie go w ten sposób!
A co gdyby nie nosił nazwiska Cumberbatch? Czy miałby taką ilość powagi czy charyzmy?
Jest jeden sposób, żeby się o tym przekonać. Poprosiliśmy Benedicta Cumberbatcha, żeby wypróbował innych nazwisk, a on łaskawie zgodził się to zrobić:

A teraz Benedict Cumberbatch próbuje nowych nazwisk:



Pada wiele różnych nazwisk fikcyjnych i prawdziwych, przytaczam niektóre, bo i tak najlepiej po prostu posłuchać i popatrzeć:
- Cześć, mam na imię Chat.


- Witaj, nazywam się Garry Miller,
                              pracuję w ubezpieczeniach rolniczych i chciałbym postawić ci drinka.



- Jestem certifikowanym powszechnym sprawozdawcą Dawid Weinstein.

- Moje imię to John Jacob Djngo Hamish Schmidt. O! To także twoje imię!? Co za przypadek.


- Hamburger, 
- Groot, 
- Fred, 
- Inigo Montoya, 
- Cody Arabia, 
- Cześć, jestem Jeff Jeff
- Cześć, jestem Jim!


- Kathie Lee Gifford, Denis Pokemon, przyjaciele wołają na mnie Duch.
- Yo-Yo Ma - to moje nazwisko.
- Hej, jestem Magic Mike, nie widzicie mnie.



- Cześć, moje imię to Queen Latifah, możemy rzucić na siebie okiem?... czy coś w tym stylu ;)



Jimmy Kimmel kończy: 
        dziękuję ci Benedict, dziękuję Queen Latifah :)

   
Emisja: 20 stycznia 2015 r. 

Komentarze