523. Audiobook z powieścią Edwarda St. Aubyna w interpretacji Benedicta Cumberbatcha

Benedict Cumberbatch, który wcielił się w postać tytułową w serialu na podstawie powieści Patrick Melrose Edwarda St. Aubyna będzie narratorem audiobooka powstającego w oparciu o nową powieść pisarza, zatytułowaną Double Blind, Akcja powieści osadzona jest między Londynem, Cap d'Antibes na Lazurowym Wybrzeżu, Big Sur w Kaliforni i dzikim zakątkiem w Sussex. Skupia się na trzech przyjaciołach Olivii, Lucy i Francisie oraz ich otoczeniu i śledzi ich przemianę na przestrzeni jednego roku.
 

 

O aktorze, jako narratorze swojej powieści Aubyn powiedział:

"Byłem zachwycony, kiedy Benedict Cumberbatch zaproponował mi nagranie audiobooka Double Blind. Mieć tak znakomitego aktora czytającego moją nową powieść to ogromny zaszczyt. Ponowna współpraca z kimś, kto stał się przyjacielem, znaczy dla mnie tym więcej zwłaszcza po jego niewiarygodnym występie w serialu nakręconym na podstawie mojej powieści Patrick Melrose".

St. Aubyn dodał: "Do czytania i interpretacji w powieści Benedict wnosi tę samą głęboką inteligencję i geniusz wcielania się w postać, co do gry aktorskiej na ekranie czy scenie."

Audiobook ukaże się 1 czerwca. 


 

 
 
 
 

Komentarze