004. Oficjalne potwierdzenie za magazynem People:

Oficjalne potwierdzenie za magazynem People:

Gwiazda "Sherlocka" i jego żona Sophie powitali na świecie swoje drugie dziecko, syna, Hala Audena Cumberbatcha, w piątek 3 marca.
Magazyn People potwierdza również, że Sophie formalnie zmieniła nazwisko z Sophie Hunter na Sophie Cumberbatch.


Poza tym People podaje, co już wiemy, że Benedict (40) i jego żona, pani reżyser teatralny i operowy, są rodzicami 21-miesięcznego syna, a drugą ciążę oficjalnie potwierdzili w październiku zeszłego roku, kiedy to Sophie "zadebiutowała" z ciążowym brzuszkiem na premierze Doktora Strange'a w Los Angeles.
klik 

Wygląda na to, że ojcostwo to jest ta rola, z której Benedict jest najbardziej dumny. Tilda Swinton powiedziała, że świetnie pasuje do życia rodzinnego: "Moje najczulsze wrażenie, jakie na mnie zrobił (BC) to jako młody mąż, zadurzony w swojej dziewczynie, i jako młody ojciec oczarowany swoim chłopcem. Myślę, że on wie czego chce -i ma to- życie przede wszystkim, które mu pasuje i odżywia go, a to powoduje, że świat się kręci."  klik

Tymczasem o swoich rodzicach, Timothym Carltonie i Wandzie Ventham, Benedict powiedział: "Są pierwszymi bohaterami, jakich miałem w życiu i wcale nie przesadzam, na prawdę. Oni, mimo wszystko, cokolwiek by nie powiedzieć, ciężko pracowali, żeby być w stanie zapewnić mi taki poziom edukacji, o którym normalnie można tylko marzyć i o tym należy pamiętać."
I dodał jeszcze: "Mogę mieć tylko nadzieję, że choć w połowie będę tak dobrym rodzicem dla moich dzieci, jak oni byli dla mnie. Oni są moim wzorem do naśladowania."



Komentarze