179. Listopadowy numer włoskiej edycji magazynu The Life Style Journal



"Bardzo cenię tą wizjonerską postać, która zmieniła świat, ale jest ona pełna sprzeczności,
jak ja sam."
"Marzę z moją żoną i z dwójką moich dzieci."
"Mój rok w tybetańskim klasztorze, aby oczyścić umysł."
"Kto wie, jak kochać? King Kong."





Ja i Sophie pobraliśmy się na wyspie Wight, mamy dwójkę cudownych chłopców, Christophera i Hala.
Młodszy nie ma jeszcze roku, ale widzę przyszłość moich dzieci pełną obietnic.
Ponieważ jestem optymistą, bez względu na to co się stanie w świecie, który mogę określić tylko jako byle jaki.


 

Świat potrzebuje siły wizjonerów żeby przemóc teraźniejszość.
Edison był takim wizjonerem i z tego powodu uwielbiam "Current War", tę wojnę o prąd.
Edison był w stanie przedstawić swoje projekty w przyszłości, może był takim jasnowidzącym Stevem Jobsem swoich czasów.






Komentarze