290. Co trzeba zrobić, żeby zwabić ludzi na śniadanie?



Benedict zachęca do udziału w akcji charytatywnej!
Wesprzyj kampanię The Red Nose Day, a weźmiesz udział w losowaniu.
Nagroda jest wspaniała - śniadanie, na które tak czeka nasz aktor.
Więcej informacji TUTAJ, a poniżej film nakręcony przez samego Bena, który woła:
"Jestem głodny! Popatrz na moje żółte oczy, skórę, nos, żeby mi wypadają!
Potrzebuję coś zjeść!" I niech to będzie właśnie to śniadanie w Londynie z ekipą Sherlocka :)


 Ludzie, ludzie, ludzie, słuchajcie mnie, proszę!
Błagam was.
Zostało kilka dni żeby wejść na stronę Omaze.com/Sherlock.


Normalnie nie jestem tak nadpobudliwy, ale robię się na prawdę głodny!
A Andrew Scott stuka do drzwi w środku nocy pytając


"Kiedy jest to śniadanie?! Muszę zjeść teraz!"
Chryste, popatrzcie na żółć w moich oczach, moja skóra, mój nos...!
O Boże wypadają mi zęby! Aaaaaaa!






Komentarze