372. Benedict zaprasza na premierę Avengers Endgame i namawia do wspierania Fundacji GEANCO

Cześć, nazywam się Benedict Cumberbatch.
To moje nazwisko.


To jest twoja ostatnia
i najlepsza szansa, żeby mnie spotkać
i wziąć udział w światowej premierze Avengers: Endgame.
To taka kontynuacja
bardzo udanej
imprezy studenckiej cinéma-vérité (kina prawdy)
pod nazwą
Avengers: Infinity War.

To takie ekscytujące!

Jak sobie zapewne wyobrażasz, jako aktor światowej sławy
zrobiłem sobie setki, jeśli nie tysiące
fotek z fanami na całym świecie.
Ale to właśnie z tobą, tobą, tak tobą, który to oglądasz

zadebiutuję z czymś, czym chciałbym się podzielić z tobą tego dnia,
musisz tylko mieć dość szczęścia, żeby wygrać.

To coś, co rozwali internet.
Przygotuj się, oddychaj głęboko i spokojnie.

Gotów?


Tak jest. Oto on: tył mojej głowy.
Nigdy wcześniej nie był tak zrobiony.

A na poważnie
Każda twoja wpłata
wesprze niezwykle inspirującą sprawę zwaną
GEANCO.
Ich misją jest łagodzić ubóstwo
i cierpienie wśród biednych w Afryce.
To na prawdę świetna fundacja.
Proszę, pomóż im.
To twoja ostatnia szansa!


Mam nadzieję, że cię tam zobaczę!




Komentarze