408. Jaeger LeCoultre i Art Of Precision z Benedictem.


Przy wyłączonej kamerze
z Benedictem Cumberbatchem:


Aktor i ambasador marki w czasie gali Art od Precision
dzieli się spostrzeżeniami z firmą Jaeger LeCoultre
na letniej wystawie w Królewskiej Akademii Sztuk Pięknych. (x) 

Co dla ciebie znaczy precyzja?
Precyzja dla mnie to dokładność, czasem znaczy wiele potu i ciężkiej pracy, ponieważ nie zawsze przychodzi łatwo. Precyzja to detal.


Który element  w przemyśle filmowym jest najbardziej precyzyjny?
Jest bardzo dużo dokładności w przemyśle filmowym. Czy to pojedyncza klatka w filmie, koordynacja montażu, partytura, osiągnięcie odpowiedniego poziomu w sensie aktorskim, czy precyzji w tekście. Ale myślę, że każda współpraca która prowadzi do złożenia poszczególnych części w całość, czy to film, czy zegarek, czy wszystko co widzicie dookoła, to wymaga precyzji, harmonii, aby można było wszystko zgrać i dopasować razem. Jednak w tym samym czasie trzeba również ogarnąć chaos.

Z którym artystą chciałbyś spędzić dzień?
O rany, jest wielu artystów, z którymi chętnie spędziłbym dzień. Chciałbym spędzić dzień z Davidem Hockneyem. Myślę, że jest człowiekiem, który pracuje z precyzją.

Czy masz ulubioną grafikę? 
Może coś mojej siostry. Moja matka także rysowała fantastyczne ilustracje, animacje, kreskówki, rysunki satyryczne, ozdobne, pisma firmowe i listy. Listy, które pisała do mnie, kiedy byłem w szkole, przed-internetowe, przed-mailowe i tekstowe i ten sposób komunikacji, ten poziom miłości i artyzmu, na ile znam moją mamę... tak, to są prawdopodobnie najcenniejsze dzieła sztuki jakie znam.

Jaki jest twój ulubiony kawałek architektury w Londynie?
Architektura...
Biblioteka w Muzeum Brytyjskim,
 myślę, że jest wyjątkowa.
Lubię też intymność londyńskiej architektury,
 tej starej architektury.
Brukowane uliczki
i Hampstead
i... niewiarygodnie ukształtowany pub,
w którym wielu chce świętować...
więc...
taak.


Jakie jest twoje najlepsze wspomnienie z manufaktury Jaeger LeCoultre?
Pamiętam szczególnie kiedy wszedłem do pomieszczenia, gdzie dekorowano cyferblaty, i zobaczyłem na ekranie to, co miało być namalowane, to była piękna interpretacja Bathers at Asnières Seurata.
A potem zobaczyłem kobietę, która to malowała na czymś tej wielkości:


Komentarze