463. Benedict dziękuje Szpitalowi Royal Marsden

Benedict Cumberbatch, ambasador The Royal Marsden Cancer Charity, przesyła serdeczne podziękowania wszystkim tym, którzy pracują w Szpitalu Royal Marsden.
Wyraża wdzięczność tym, którzy pracują na pierwszej linii frontu podczas kryzysu związanego z pandemią.

Cześć,
wpadłem tylko żeby wyrazić ogromne, niewiarygodne podziękowania


dla całego personelu NHS (National Health Service) i szpitalu Royal Marsden. 


Robicie tam wyjątkową robotę. Robicie to cały czas.
Zwłaszcza teraz w warunkach, które są niewyobrażalnie trudne.
Zawsze byłem dumny z mojego związku z wami, że mam możliwość pomagać, gdzie mogę, ponieważ to, co robicie, nawet przy zwykłym napięciu i nacisku, to rodzaj dbałości, profesjonalizm, człowieczeństwo i bezinteresowna pomoc społeczna, którą zawsze, zawsze pokazujecie i wykonujecie.
Tak, zainspirował mnie wasz prawdziwy heroizm.
Nie wyobrażam sobie, jak trudne warunki tam macie. Mam pewne pojęcie dzięki mojej siostrze. Ale chciałem powiedzieć, że mamy względem was ogromny dług wdzięczności i jest mi przykro, że robię to w tak dla was kryzysowej sytuacji, żebyście o tym usłyszeli, głośno.
Z głębi serca,
za wszystko co kiedykolwiek zrobiliście dla mnie, mojej rodziny, przyjaciół,
za wszystko co robicie dla Wielkiej Brytanii, dla społeczeństwa, dla fanów,
dla ludzi, których nigdy nie spotkałem i nie spotkam,
nie umiem wam podziękować wystarczająco.
Wszystko co mogę zrobić to po prostu powiedzieć: dziękuję wam.
Dziękuję wam.

via The Royal Marsden Cancer Charity na Twitterze:

Komentarze