536. Benedict kolejny raz dla Jaegger LeCoultre

Benedict Cumberbatch jest ambasadorem firmy Jaegger LeCoultre. I po raz kolejny dał się sfotografować z pięknym zegarkiem tej firmy, tym razem Reverso Tribute Nonantième.

Dla magazynu "The Watch I love" (z podtytułem "sztuka zegarków, i ich tworzenia") założył na przegub ręki zegarek z limitowanej serii, który od razu przykuwa uwagę i pięknie wyraża dbałość o szczegóły i umiejętności rzemieślnicze firmy Jaeger-LeCoultre. 

zdjęcie też TU

Benedict powiedział: 

"Jestem zafascynowany skomplikowanymi zegarkami mechanicznymi, ale dla mnie idealny zegarek to zegarek subtelny, elegancki i praktyczny. Zegarek Reverso Tribute Nonantième jest tak wyjątkowy, ponieważ jego przód jest naprawdę skromny, ale na rewersie znajduje się złożoność i wizualna dramaturgia. Mogę go trzymać w ukryciu dla własnej przyjemności lub pokazywać, kiedy chcę."
 
A potem dodał:
"To, co zawsze robi na mnie największe wrażenie gdy odwiedzam manufakturę Jaeger-LeCoultre, to spuścizna umiejętności rzemieślników, którzy pracowali tam przez całe swoje życie. Nigdy nie mogę uwierzyć w ich sprawność manualną, którą, jak sądziłem, wykonuje maszyna lub komputer." 
via x
zdjęcia: Philip Sinden
O wizycie Benedicta w londyńskiej siedzibie firmy Jaeger-LeCoultre TU.

Komentarze