616. Benedict gościem u Grahama - uzupełnienie

W odcinku 20 sezonu 29 The Graham Norton Show gośćmi byli, kolejno wywoływani na scenę przez gospodarza programu: Diane Morgan, Daisy Edgar Jones, RuPaul i Benedict Cumberbatch. Na zakończenie wystąpili Regard i Years & Years w piosence "Hallucination".

Od początku: pierwsze, co Graham zrobił zaraz po powitaniu gości, to pogratulował Benedictowi nominacji do Oscara, za co Benedict skromnie podziękował.

"oh, thank you, thank you"
 
Graham: W świecie nagród, ta nagroda ciągle jest TĄ nagrodą, powiedz, gdzie byłeś kiedy otrzymałeś wiadomość o nominacji, czy wstałeś wcześnie, by to usłyszeć?
 

Benedict: W pewnym sensie byłem we właściwej strefie czasowej, ale ciągle ktoś dzwonił, więc [wcześniej] wyłączyłem telefon. No i właśnie przygotowywałem moich trzech chłopców do szkoły, ale zezłościwszy się szybko włączyłem telefon bo pomyślałem: co ty do cholery robisz, miałeś wyłączony telefon, 


 
a potem dostałem taką wymieszaną reakcję trójki dzieciaków poniżej 7 roku życia:
najmłodszy [Finn] był zaskoczony, że nie jest w centrum uwagi,

 
starszy [Christopher] zapytał: wygrałeś? wygrasz? jak wygrałeś?

 
  a średni [Hal] powiedział: dobra robota, tatusiu, to fantastycznie!
 
 
 
Graham: ooo, twój ulubieniec [śmieją się obydwaj]

część 1:

część 2:

część 3: 

część 4:

 
część 5
w której dowiadujemy się, że Olly Alexander z Years & Years pracował razem z Benedictem przy Pingwinach z Madagaskaru! Benedict w studio w Londynie miał próby i czytał swój tekst (był głosem Utajnionego /Classified/) a Olly czytał cały pozostały tekst. Ben pamiętał bardzo dobrze Ollyego, ale był zaskoczony, że oto właśnie siedzi przed nim ten sam chłopak!

via SmilingBenedict na twitterze

Komentarze