456. Benedict Cumberbatch mówi na temat muzyki - maj 2018, plus trochę zdjęć

W maju 2018 Benedict Cumberbatch akuratnie występował na dużym ekranie jako Doktor Strange w Avengers: Infinity War i promował miniserial Patrick Melrose w amerykańskiej stacji Showtime.
Armando Gallo, dziennikarz i fotograf, zapytał go czy muzyka pomaga mu w jego niezwykłych kreacjach.
Oto, co odpowiedział aktor:
"Bardzo. To ciekawe pytanie. Wiesz, są pewne rzeczy, które trafiają w twoje ręce przypadkiem, szczęśliwym zrządzeniem. Pamiętam jeden konkretny moment podczas pracy nad Hamletem, kiedy po prostu nacisnąłem przypadkowo mojego iPoda i wróciłem do czasów, kiedy miałem 13 lat, kiedy to pierwszy raz myślałem o graniu w Hamlecie. Był taki niesamowity, emocjonalny utwór muzyczny: III Symfonia Henryka Góreckiego "Symfonia Pieśni żałosnych". W tym czasie pokazywali też film dokumentalny o tym niezwykłym polskim kompozytorze i włączyli do niego ten utwór łącząc ze zdjęciami z obozów koncentracyjnych II wojny światowej, ale także czystek etnicznych, które miały miejsce podczas I wojny światowej.
Ćwiczyłem Hamleta w tym czasie, kiedy mi się to przypomniało i powiązałem to z momentem, w którym Hamlet idzie na miejsce, gdzie jest za mało przestrzeni, aby pomieścić wszystkich zmarłych, wszystkie straty i cały horror wojny. To była tylko synteza, ale myślę, że jest to najlepszy sposób na opisanie tego. (Muzyka) połączyła wszystkie te luźne wątki w naprawdę potężny sposób, co uznałem za niezwykle pomocną rzecz, która pomogła mi wejść w ten stan, ten klimat, zanim podniosła się kurtyna - syna w żałobie, i było już dość późno, że naprawdę odkryłem tę muzykę. To był przypadek. Kompletnie przypadkowe odkrycie. To dar, kiedy uda ci się odkryć jakąś muzykę, która doprowadzi cię do stanu emocjonalnego lub da ci narzędzie, które pomoże ci je osiągnąć." stąd

Henryk Mikołaj Górecki III Symfonia „Symfonia pieśni żałosnych” to utwór, który przyniósł Henrykowi Mikołajowi Góreckiemu niespotykaną w świecie muzyki współczesnej popularność,
choć ta przyszła dopiero w kilkanaście lat po skomponowaniu dzieła. info

Dodatkowo zdjęcia wykonane przez Armando Gallo:
(głównie via Karin tu i tu):
2018 04 24 - Los Angeles - HFPA Junket ’ Patrick Melrose ’ and ’ Avengers Infinity War ’ by Armando Gallo

London - May Fair Hotel - ’ The Child In Time ’ Press Conference by Armando Gallo

oraz wcześniejsze zdjęcia Benedicta, z 2012 roku zrobione przez Armando Gallo (stąd)

2012 05 22 - Hollywood, California, U.S.







oraz jeszcze kilka z 2018 roku stąd

press conference for Patrick Melrose 24 04 2018



i stąd

Patrick Melrose’ Press Conference at the Four Seasons Hotel on April 24, 2018 in Beverly Hills, California




wszystkie zdjęcie autorstwa Armando Gallo.

Komentarze