458. Premiera filmu Ironbark - 24 stycznia 2020

Premiera filmu Ironbark podczas Sundance Film Festival miała miejsce 24 stycznia.
Wśród gości biorących udział w wydarzeniu byli n. in.
Dominic Cooke (reżyser)
Rachel Brosnahan (Emily Donovan, agrntka CIA)
Merab Ninidze (Oleg Pieńkowski)
Adam Ackland (producent SunnyMarch) 
Ben Browning (produkcja FilmNations)
(stąd)


Na zdjęciu Rory Aitken, Ben Pugh, Adam Ackland, Tom O'Connor, Merab Ninidze, Rachel Brosnahan, Dominic Cooke oraz Ben Browning podczas premiery "Ironbark" w czasie Sundance Film Festival w Eccles Center Theatre, Park City, Utah.

Benedict Cumberbatch nie mógł być podczas premiery, ponieważ jest właśnie w Nowej Zelandii i kręci film The Power of the Dog w reżyserii Jane Campion.
Wielką sprawił niespodziankę widzom zgromadzonym na sali kinowej ponieważ przygotował wiadomość wideo wyemitowaną z okazji tego uroczystego pokazu.
Film via Ramin Setoodeh:

Oto, co Benedict (z fryzurą Phila Burbanka z filmu nad którym teraz pracuje) powiedział: 

Cześć!
Jest mi niezmiernie przykro, że nie mogę być z Wami, i to nie tylko z powodu, że lubię snowboard i wspaniałe filmy, jak prawdopodobnie większość w tym mieście w tej chwili, i zawsze chciałem pojechać do Sundance, mówię poważnie. To kolebka świetnych filmów i wspaniały, inspirujący festiwal dla całej filmowej kultury. Na prawdę żałuję, że nie jestem tam choćby jako widz. Szczególnie w tym przypadku, ponieważ mam film, w którym zagrałem i pomagałem w jego produkcji, a który ma właśnie swoją premierę w Sundance. Więc mam nadzieję, że Ironbark się Wam spodoba. Chciałbym, żebyście wiedzieli, że myślami jestem z Wami. Jestem teraz po drugiej stronie świata, kręcę z Jane Campion w Nowej Zelandii zdjęcia do The Power of the Dog. To całkiem niezła wymówka, nie żebym tej wymówki potrzebował, bo chciałbym być z Wami całym sercem, ale mam powody, o których wspomniałem,. Dziękuję wszystkim zaangażowanym w realizację filmu, Benowi Pugh i Adamowi Acklandowi, Benowi i Glenowi z FilmNation oraz oczywiście naszemu nieustraszonemu liderowi Dominicowi Cooke'owi. Mam nadzieję, że film będzie się Wam podobał. Powodzenia, do zobaczenia, może za rok! Pa, pa!

Hello!
I’m extremely sorry not to be with you, not least because I like snowboarding and great films and probably everybody at that town at the moment and I’ve always wanted to go to Sundance, in all seriousness. It’s the bassinet of great films and a fantastic festival and a inspiring one for the film culture in general. I really wish I was there just as an audience member. But not least in this instance because I have a film I’m in and have helped produce that is premiering in Sundance. So, I really hope you enjoy Ironbark. Know that my thoughts are with you. I’m at the other side of the world shooting The Power of the Dog with Jane Campion in New Zealand. That’s a pretty good excuse, not that I need one because I’d be there in a heartbeat for the reasons I mentioned. Many thanks to everyone involved in making the film, to Ben Pugh and Adam Ackland, to Ben and Glen at FilmNation and, of course, our fearless leader Dominic Cooke. I hope you enjoy the film. Godspeed and see you next year, maybe! Bye, bye! 
(transkrypcja via BCC

Komentarze

Anonimowy pisze…
Dzieki za wieści, kiedy można będzie oglądać ten film?